En sus 40 años, Clásica 88.5 FM lanzó concurso “Música en Viena”

23 mayo, 2018

Celebración 40 años Emisora Clásica

Como un homenaje a la pasión por la música, la Emisora Clásica en sus 40 años, lanzó concurso “Alemán + Música en Viena”, en alianza con ESL Estudios Internacionales y Actilingua Academ, que busca premiar a los oyentes fieles de la Emisora 88.5 FM, con una beca de estudio en el extranjero, que incluye curso estándar de alemán y de música en el Conservatorio de Viena, en el mes de Julio.

Como motivo de celebración por su aniversario, la Clásica realizará una maratón de conciertos hasta el mes de octubre por diferentes lugares de la ciudad.

“Queremos revivir lo clásico, a través de una exquisita y selecta programación, que recorre los diferentes géneros musicales, desde el jazz, bolero, tango, rock y la música colombiana, sin ser ajena a los grandes retos que enfrentan nuestro país y la sociedad, aportando programación y contenidos con responsabilidad social” afirmó Amparo Sinisterra Carvajal, directora de la Emisora Clásica, en la apertura del primer concierto musical en Carvajal de Santa Mónica con los colaboradores.

Muy pronto estaremos compartiendo la programación.

Breakdype
2019-06-15 03:06:38
Breaking Benjamin is my favourite rock-band of 2000s. Breaking Benjamin had so many hit songs! The ones I remember are 'The Diary of Jane', 'Tourniquet' and their hit 'So Cold'. These are real songs, not garbage like today! And it is awesome that Breaking Benjamin have a tour in 2019! So I'm going to attend Breaking Benjamin concert in 2020. The full list is here: [url=https://breakingbenjaminconcerts.com]https://breakingbenjaminconcerts.com[/url]. Open the page and maybe we can even visit one of the Benjamin's together!
Flordype
2019-06-12 21:31:06
Florida Georgia Line is my favourite country music band. Headliners Brian Kelley and Tyler Hubbard are those guys that can make anyone sing along. That's why I like to attend their concerts. And - that's surprisingly beatiful - in 2019 they have CAN'T SAY IT AIN'T COUNTRY TOUR which covers all the US cities and towns. For more information visit Florida Georgia Line Tour Dates 2020.
LukeNef
2019-06-10 06:06:33
Luke Bryan is my favourite US contry singer. His voice takes me away from all issues of this world so I start enjoy my life and listen songs created by his. Now he is going on a tour in 2020. The concerts scheduled for the whole 2019, up to the mid-October. Ticket prices are moderate and available for all men and women with different income. If you love contry music, then you must visit at least one Luke's concert. All tour dates are available at the Luke Bryan tour. Visit the website and make yourself familiar with all Luke Bryan concerts in 2019!